03-6195909
טיפול בנשירת שיער נשים

למרות שידועה כתופעה בעיקר אצל גברים בישראל, תופעת הנשירה מתרחשת אחוזים נמוכים יותר אך לא מבוטלים גם אצל נשים. נשירת שיער אצל נשים היא תופעה מעיקה ומרגיזה עבור הסובלות ממנה, ומלווה בסטיגמה חברתית כבדה שכן קרחות הן מקובלות יחסית אצל גברים מעל גיל מסוים אך נדירות ומביכות יותר עבור נשים.

נשירה מוגברת או מורגשת אינה בהכרח מובילה להתקרחות בכל המקרים או עבור רוב האוכלוסייה הנשית, אך ההתמודדות איתה משפיעה משמעותית על רמת החיים של הסובלות ממנה. נשירה יכולה להתרחש ממגוון סיבות: תזונה לקויה, תורשה גנטית, לחץ נפשי, חשיפה לכימיקלים ושינויים בריאותיים או הורמונאליים קיצוניים.

סיבה נוספת לנשירת שיער אצל נשים, אשר נפוצה מאוד בגיל הפריון, היא הריון ולידה. למעשה נשירת שיער היא תהליך טבעי כשאר מתרחשת לאחר ההיריון והלידה. במהלך ההיריון מתרחשת האטה בנשירה ולכן רק טבעי שלאחריו תתרחש הגברה מורגשת בנשירת שיער. כמובן שחשוב לפסול אפשרות של מחסור תזונתי או בעיה רפואית כגון מחסור חמור בברזל או בחלבונים, בעיה אשר עלולה להגביר את הסיכוי לנשירה במהלך ההיריון ולאחריו. במקרים כאלו יש לאבחן את הגורם לנשירת שיער ולטפל בו, שכן השיער לא יצליח להתחדש בכוחות עצמו.

לרוב, נשירת שיער אצל נשים מתרחשת בזמן ולאחר גיל המעבר, עם השינוי ההורמונאלי החושף אותן ליותר 'הורמונים גבריים' ומאיץ את תהליך הנשירה. בימינו, מרבית המחקרים קושרים את גורמי הנשירה אצל נשים בסיבות תורשתיות כגורם המרכזי. ללא טיפול בנשירת שיער נשים המוענק להן בזמן, היו נוצרות קרחות במקום השיער אשר נשר, וקרחות או נקודות דלילות אלה היו הולכות ומתפשטות על ראשן. כיום, תודות לפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים בתחום טיפול בנשירת שיער נשים שמובילה ANEW ולמחקרים המתקדמים אשר פורסמו בנושא, ניתן לבצע טיפולים מונעים אשר עוצרים את ההתקרחות וההידללות ובנוסף מסייעים בהצמחה מחודשת על ידי גירוי הזקיקים לשוב ולגדל שיער ארוך יפה ובריא, באופן טבעי. אפשר לעצור את הנשירה! השיטה של ANEW היא מתקפה משולבת לטיפול בנשירת שיער נשים, והיא כוללת בתוכה טיפולים רה-גנרטיביים גנטיים לזקיק השיער עם PRF אשר נמצא כעת בחוד החנית של ההתקדמות הרפואית בתחום טיפול בנשירת שיער נשים.

אולי תרצו לקרוא עוד על…